2008. december 31., szerda



A karácsonyra tervezett, de kissé késve elkészült ajándékaim is megszülettek!! Vagy is a kis fickó az időben készen lett át is adtam a sógor nőmnek. Nagyon megörült neki, mivel a tavasszal varrtam neki egy arany lányt és ehhez kellett neki egy fiú, mivel a feng-sui szerint egy magányos nő ne rakjon ki egy másik egyedül álló nő képét a lakásában. Na ez nekem egy kicsit magas, de kapott mellé egy fiút, remélem hamarosan odaér azzal a virággal!/de, ha ő hisz ebben ám legyen/
A másik az a bizonyos megkésett, pedig még gazdát is váltott. Na ez érdekes, mert a Peti fiam barát nőjének kezdtem és Szandikám olyan hízelegve kérte el, hogy nem tudtam a kedves kérésének ellen állni, így az övé lett. Ezért nem lett gond a késésből.
Mind kettő Ty Wilson grafikáiból készült xszemes kép.

Nincsenek megjegyzések: