2011. június 12., vasárnap

Zsinórhorgolás

most már tudom, hogyan kell készíteni, így mindenhez használom legjobban a táska fülekhez szeretem, de  egy ötlet egyéb használati tárgyakhoz. Végre sikerült Alexandrát  rávennem egy fotózásra ki  használtam a ritka alkalmat pár kép  a lányról és a "műről".






Volt ám nevetés  alig sikerült komolyabb képet készíteni a háttérben a családfő vágta a grimaszokat és minden áron bedugta a fejét a lánya mellé, de neki nem horgoltam hajpántot meg karkötőt sem ezért fotó sincs:))
 A kutyusát is leakarta fényképeztetni nyakán az egyik ellopott zsinóros pánttal, de már megint elkallódott valahova az a pánt.
 Történet a következő:  elmúlt napokban kinn  a hintaágyon  készítettem a horgolást valamiért beszaladtam a házba és mire visszamentem hűlt helye volt az egyik zsinórnak tudtam ki a bűnös, de hiába kerestem nem találtam jól eldugta a kutyuskánk:)  Párnap elteltével a férjem megtalálta a virágoskertben én ráraktam a nyakára és bizony büszkén járkált ezzel a dísszel, mivel lazán kötöttem meg így megint eltűnt...talán előkerül még és fotózhatom a bestiát.

16 megjegyzés:

Andulka írta...

Csinos a "modelled" és a pánt is szuper!

Vera írta...

A zsinór horgolással készített hajpántot és karkötőt pont jókor tetted fel. Nagyon csini lett .
Persze akin bemutatod az is szép....
Azért megnéztem volna a köztes családi képet.... amit nem fényképeztél le...

Babi néni írta...

Szépek lettek. A lányod és a horgolás is. :o)

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

jaj, nagyon szeretném megtanulni ezt a horgolást, beindította a fantáziámat! Lehet valahol segítséget kapni hozzá?

Judit írta...

Helyes a lánykád!!! Milyen szép a szeme!!! :)
Tegnap én is horgoltam, bár én az alap leckéknél járok... :)

Unknown írta...

Nagyon csinos! Nekem is nagyon tetszik ez zsinóros megoldás! Megosztod velünk, hogy is kell ezt? Persze ha nem titok! :)

Jutka írta...

Kösz a modell nevében!
Mano, Diusbd,
Elfeledtem belinkelni én innen;

http://www.youtube.com/watch?v=xl3aa9t6zxU&feature=related

tanultam a kezdeti nehézségek után könnyen megy csak rá kell érezni , ha valami nem tiszta szívesen segítek. A lényeg vastag fonallal kell először kezdeni és kisebb
horgolótűvel mert az elején igen
erősen kellett beszurkálni nekem is a körmöm bánta.

Judit a horgolás szerintem sokkal könnyebb mint a kötés, menni fog hidd el.
Vera neked megy már?

Judit írta...

Bízom benne én is... :)

Medora írta...

Én is szeretném megtanulni,talán a kötős találkozón megmutatod! Csodaszép a nagylány!

Annamari írta...

A lányod gyakrabban modellkedhetne :o) nagyon csinos.
Na meg a pánt is, természetesen :o)

Jutka írta...

Dóri; rendben majd a talin meg is tanulod, nagyon egyszerű.
Annamari; modellkedhetne, csak nem akar nehéz rábeszélnem.

Nagymamis írta...

Nagyon ügyes vagy,klassz a karkötő és a pánt is! A modelledre pedig büszke lehetsz!

Amanda írta...

A modelled is, a horgolásod is nagyon szép!

Zafon írta...

Nagyon ügyes vagy, mindig irigyeltem azokat, akik tudnak horgolni. Csinos lányod van!

infomoly írta...

Nekem is nagyon tetszik a hajpánt. Elkezdtem a zsinórhorgolást én is, 12-es Piroskával 1,25-ös tűvel. Most már nem hibázok, kezdek belejönni. Szeretném megkérdezni, hogy milyen vastagságú cérnával készítetted a pántot és milyen tűvel? Nem vagyok otthon a horgolásban.

Jutka írta...

Kedves infomoly:)
Örülök az érdeklődésednek, hajpántot Barka Gilicéből horgoltam és 2,5 tűvel. piroska fonallal még nem dolgoztam így nincs összehasonlítási alapom. Még azt tudom elmondani, kezdetben vékonyabb tűvel jobban megy, mint a fonalhoz ajánlott tűvastagság. Idővel megszokod és nem kell különösebb odafigyelés, Csipkét még nem készítettem ezzel a technikával pedig az is szép. Jó horgicálást!
Jutka