2009. március 24., kedd

Teljesen elvesztem a legújabb mániám előkészületeivel. A szegedi lányokkal találkoztunk, nem is olyan nagyon régen talán két hete, és az egyik lány Bea egy csodálatosan gyönyörűséges képet varr! Először láttam a valóságban egy elkezdett és valamennyire kivarrt HAED képet, /vagy is nem mivel a Katáét is láttam, de neki még csak akkor bizonyos színek voltak ki varrva/ Azok a gyönyörű szín átmenetek engem lenyűgöztek és elkezdtem gondolkodni, hogy talán be kellene vállalnom nekem is valami hasonlót. Na a keresésnél tartok arra vágyom, hogy megtaláljam azt a képet amelynél a lélegzetem eláll és azt mondjam EZ AZ. Közel húsz képet már begyűjtöttem magamnak, ezek úgy érzem mind beleesnek ebbe lélegzet elállós bolondságba!
Ide raktam azokat amelyekből választani szeretnék. Nem gondoltam, hogy ennyire nehéz lesz a választás, mert mind egyik valamiért megfogott, de az idei évben biztos elkezdem az óriás képemet.

Nincsenek megjegyzések: