2009. május 17., vasárnap

Elmúlt már egy hete is, hogy a Szegedi talin voltam. Nagyon sok szép kereszt szemes hímzést láttam, sajnos fényképezőgépet nem vittem magammal így csak az emlékeimben maradt meg az a sok gyönyörű kézimunka. Nagy tanulsággal is szolgált számomra a találkozó, más élőben látni és egészen más a monitoron keresztül, egy egy varrományt, lehet ez nekem újdonság csak, mert ritkán látom másoknak a műveit. Az igazság az egy kicsit elkeseredtem, az én titkos kertem olyan fakónak tűnt egy másik MP kép mellett igaz az Cottage Garden 2, volt más szín összeállítás lehet erősebb színek vannak hozzá, vagy nem tudom. Direkt vettem hozzá Anchor fonalakat, kétszer ugyan kimostam samponos vízben na meg keményítettem is de nem láttam, hogy engedné a színét, na mind egy, ez már ilyen!

Nem bírtam tovább és belevájtam a tűmet a skarlát banyámba.



Igaz nem egy szálasan, hanem két szállal varrom, és dupla a kockák száma is, az anyag valószínű panama, 150x209 öltés és 90 szín van benne. Ennyire sok színnel még nem dolgoztam az első pár nap igen nagy káoszban telt el. A színek, a számok na meg a kódok keresgélésével. Lassan csak egyenesbe jutok, próbálok valamilyen rendszert belevinni munka menetbe!

7 megjegyzés:

Dora írta...

Juj, ez nagyon jó lesz! Kitartást hozzá!

Jutka írta...

Köszönöm Mariann a lelkesítő szavakat, remélem lesz bennem elég kitartás, mert a következő kép sokkal több öltés számmal készül!

Laucica írta...

Nagyon szép!!

Kriszti írta...

Hú, mi az hogy belevájtad a tűdet? Szerintem nagyon sokat haladtál vele. Én is szemezek 1-2 nagy képpel, de még ellenállok a kisértésnek. :)

Jutka írta...

Én is ellenálltam amíg tudtam, de ennyi telt tőlem. Azt terveztem befejezek minden elkezdett hímzésem és majd utána csak ezzel foglalkozom, hát nem jöttbe a három félbe maradt gobirol tudtam, de erre jön Lau és rákérdez a tüdire, már el is feledkeztem róla, lehet van más is?
Nagyon kíváncsi vagyok a te kiszemeltjeidre, bizonyosan egészen más elképzeléseid vannak.

Judit írta...

Aztamindenit!!! 90 szín??!! Az nem semmi!
Nagyon szép!

Jutka írta...

Judit, a kertben is van vagy 60 szín, jól tudom ugye? Ez csak harminccal több!