2010. május 25., kedd

Sampler

Végleges formájára varrtam"Shantet:"
Alexandra lányom kapta borítónak egy naplószerű, fényképalbumszerű, családfát leíró könyvre. Nem tudom pontosabban megnevezni ezt könyvet csak annyit róla az apukája lepte meg vele talán két, három éves korában azóta a fontos dátumokat, képeket róla és az ősökről meg a testvérekről lejegyezzük és képeket ragasztunk bele. (jó ég lassan 19 éves a pici lányom is....)


 Egyetlen képet rakok fel, mivel szerintem szembeötlő az ízlés változásom ma már nem ragasztanák be ezen a módon képet, de így kerek a világ.


Érdekes végignézni nem beszélve arról, maradt még hely az ő gyermeke számára is és a nagy eseményeket mostantól neki kell bejegyezni.

Barbi tervezte samplert  is kihímeztem.


Szerettem hímezni,csak valamiért mindig összevártam több minta egységet. Azon töröm a fejem a végleges formája milyen is legyen kettő elképzelésem van az egyik megoldás az lenne körbehorgolnám kék gyöngyfonallal, már megvettem a hozzávalót:-)
A következő elképzelésem a vagdalásos vagy Hardenger technika na ezt még talán egyszer műveltem nem volt rossz a végeredmény, de nem is a legjobb viszont azóta remélem tökéletesebbet tudok készíteni talán belevágok.


A hétvégén sikerült elkészítenem az első, nevezhetem "szerelem hímzésemet" erről bővebben ha igazán szép képet tudok róla készíteni mivel a mai nem sikerült.  Már a nap lemenőben volt és így nem az igazi a kép.

3 megjegyzés:

Dora írta...

De jó lett az az album! A belseje meg így jó ahogy van! Visszaadja a régi időket :)
Várom nagyon a szerelemhímzésedet! Csak nem az amit beszéltünk?

Jutka írta...

Nem az, de az is folyamatban van. Megérkezett az Aida hozzá így nincs más hátra mint előre:-)

Delfike írta...

Tök jól néz ki az album!!!Biztos jó érzés kézbe venni és néha visszanézni a múltat!