2010. október 12., kedd

Rose SAL2

Készre hímezve.
Az összeállítással még várok ahhoz nekem egy igazi varrós nap kell. Hadilábon állok a szabás, varrással így párszor álmomban eltervezem a hogyan is kellene elkezdeni majd befejezni talán sikerül a végén. Egy felvilágosító tanfolyamra kellene járnom akkor talán rájönnék miként is egyszerű összeállítani a kicsike hímzéseimet, talán már vagy három is várja jobb sorsát


A SAL felhívta a figyelmemet egy  nagyon fontos dologra  nagy hiányosságok vannak az öltéstechnikámban ezért gyakorolnom kell a különböző öltés fajtákat.

13 megjegyzés:

nöné írta...

Nagyon szépek lettek!

dviki írta...

Mindkettő szépségesre sikerült! :-) Az összeállítással én is így vagyok...sokáig kell győzködnöm magam, mire nekiállok. ;-)

Judit írta...

Nekem is tetszik mindkettő.
Délután óta nézegetem a képet, de nem tudom eldönteni, hogy melyik színben tetszik jobban... :))
Öltésekkel, összeállítással én is így vagyok. :)

Amanda írta...

Szépek! Innen messziről, gondolalban segítek az összeállításban. Úgyis varrós estét, éjjelt terveztem.

Jutka írta...

Viki,érdekes dolog az összeállítás, aki hímezni szeret azoknak az emberkéknek ezzel vannak gondjai.

Amandát kivéve mert neki meg az a része nagyon megy:) a hétvégére küld az energiát...talán majd akkor esek neki.

Judit, a rózsaszín szebb a fénykép fakó kicsit erősebb a színe eredetiben, viszont a sárga az selyem vagy inkább műselyem fonallal van hímezve az az érdekes benne (csúszott is rendesen) de az meg azért szép. Kell is ezt a vasalható merevítőt raknom a hátoldalára a szál végek végett.

Nöné, köszönöm.

gromine írta...

De szép lett mind a kettő.
Az összeállítással én is így vagyok, ha leteszem, akkor hetekig ott van..
mit szeretnél belőlük?

Vike írta...

Hű de szépek! Nem tudnék választani közülük.
Most, hogy Manka közzétette a SAL mintáját én is szeretném kivarrni, de a színeket még nem döntöttem el.

Jutka írta...

Tünde, természetesen az eredetit szeretném leutánozni így tűpárnák lesznek. A tiedből mi készül?

Vike, nyugodtan engedd el a fantáziádat a színekkel, különben ezzel a mintával minden szín csoda szép, gondolom láttad MM blogján.

Dóra írta...

Csodásak lettek! A rózsaszín azért jobban tetszik;)
Kitartást az összeállításhoz!

Vera írta...

Bocs most látom nem írtam. Láttam, gyönyörű mind a kettő. Tudod mi a szinem, most igy elnézve a másik jobban tetszik! Lehet hogy csak csaloka?A végeredményt is szeretném látni...

Jutka írta...

Dóra,Vera, Valóban a rózsaszín klasszisokkal jobb és a kép nem adja vissza az eredeti színt. Érdekes a sárga tökéletesen valóság hű, szinte egyszerre fényképeztem és még is ekkora a különbség legközelebb figyelek erre is:)

PETUNIA írta...

Hiányossáááágok?! hmmm... én tökéletesnek látom :o) Nem csak holmi kukacoskodás ez a "hiányosság" dolog?

Jutka írta...

Hidd el nem kukacoskodom, de tudod te is mennyiszer lebontod a kötést mert nem találod JÓnak és is bonthattam volna,de.... na nem nagyon nagy az a baki:)