2011. május 13., péntek

Akácok mézédes illata!

Visszahozták a kedvemet, elűzték a napok óta tartó le hangoltságom, komorságom. Mélyen belélegzem az illatot és  felszabadult élet öröm járja át minden porcikámat:))
Napokkal ezelőtt kaptam egy díjat abból a fajtából amit szeretek mert, nem csak ki kell tenni a blogra, hanem tíz szeretem dolgot is le kell írni magamról. Kedves makói blogoló társamtól,  Fevitől ő azon kevesek közé tartozik akivel személyesen is megismerkedhettem , hiszen a virtuális naplót írók között nem sűrűn adódik hasonló alkalom.


Jöjjön az a tíz szeretem dolog:

1; Xszemest hímezni
2; kötni
3; horgolni, de csak azokat a horgolásokat melyeket én gondoltam ki.
4; elképzelni milyen kézimunkákat valósítsak meg, az előkészület időszaka a legizgalmasabb számomra.itt megjegyzem sokkal, sokkal több dolgot szeretnék megvalósítani:(  sajnos ennyire futja az erőm, időm és még sok rajtam kívül álló dolog.
5; A családdal összejönni, bár nem úgy igénylik már a felnőtt gyerekek mint például húsz évvel ezelőtt. El kell őket engedni magunktól éljék a saját életüket.
6; Enni is nagyon szeretek ez látszik rajtam:)))  (főzni nem annyira)
7; Megtanulni, új ismeretlen nem mindennapi dolgokat ezek sok esetben haszontalanságok.
8; Szeretek a virágos kertemben  bíbelődni, bár az idén a kiskutyám nagyon sokat segít ő is imád a virágok közt hemperegni.
9; A nyári záport fedett helyről nézni és az eső illatát, sőt sétálni is az esőben.
10;  Most nem jut semmi az eszembe...... mit írhatnék még?

Köszönöm a játékot Fevi!
Akiknek tovább küldöm; Vera,  IlonaZafon,  Nagymamis,  Mária.

8 megjegyzés:

fevi írta...

Hahó,
nagyon klassz a blog új arculata. És hálásan köszönöm, hogy végül mégis megírtad az általad szeretett 10 dolgot. Nagyon örülök neki. Jó volt olvasni. És örülök annak is, hogy elillant a komor hangulat. Most már egyre többet fog sütni a nap, kedvez a jókedvnek. Éljen az akácok mézes illata, bárcsak én is éreznék illatokat! puszi f.évi

Rece-fice írta...

Olyan szépen írtál az akácokról - jó, hogy visszaröppent a bejegyzésed... Napközben láttam: kóválygott kicsi, de legalább most megkerült...
Az enyémeknek bezzeg hűlt helyük - pedig fontosnak éreztem őket... Még a piszkozat is elillant.

Rece-fice írta...

+ Gratulálok a címhez - és képzeld - megkerültek a bejegyzéseim!!!
Hát, ez a péntek 13-a megtréfált...

Jutka írta...

Zsuzsi örülök az előkerült bejegyzéseidnek olvastam valahol két napon belül visszaáll a rend a bloggeren.
Ezt tudva nem rendezem újra át a blogom . Az egyik lánynak volt egy bejegyzése hogyan lehet visszaállítani az eltűnt dolgokat és én az követve tudtam megcsinálni, kíváncsian várom mi lesz ha ők is visszarakják,de már nem változtatok semmit, lesz ami le.sz

Medora írta...

Halihó, mi ez a változás? Illetve nagyon is jó, majd elárulhatnád, hol sikerült ilyen szép betűket találnod! A fejléc csodaszép,gondolom a kezed munkája. Öröm volt itt lenni.

Nagymamis írta...

Jutka köszönöm, hogy rám gondoltál! Igyekszem végig gondolni mi az a tíz dolog amit nagyon szeretek. Gyönyörűen fogalmaztál a bejegyzésedben és blogod arculata is csinos.

Ilona írta...

Gratulálok a címhez, és egyben megköszönöm, hogy rám gondoltál.

Jutka írta...

Bemásolom Évi eltűnt hozzászólását, úgy érzem így kerek a játék:

Hahó,
nagyon klassz a blog új arculata. És hálásan köszönöm, hogy végül mégis megírtad az általad szeretett 10 dolgot. Nagyon örülök neki. Jó volt olvasni. És örülök annak is, hogy elillant a komor hangulat. Most már egyre többet fog sütni a nap, kedvez a jókedvnek. Éljen az akácok mézes illata, bárcsak én is éreznék illatokat! puszi f.évi