2012. április 21., szombat

Boldogság morzsák!

Altair játékában a heti gondolat  "Téged mi tesz boldoggá"
A héten nekem jutott belőle  pár szem morzsa.

Hételeji rossz napjaimra mindjárt megkaptam a kis boldogságom, hiszen nem kellenek eget rengető nagy dolgok, hogy boldogok legyünk.

Beától  kedves levél érkezett szívet melengető ajándékokkal. Nem tudom mivel érdemeltem ki, de nagyon  jól jött, átlendített a mélypontról. Különleges és szép nálunk nem kapható gombok érkeztek hozzám tőle és a csacsis tartót ő varrta, nagyon ötletes:) Köszönöm Bea! Képeket tőle kölcsönöztem.












Boldogságot mint morzsákat csipegetem és remélem nem megyek el észrevétlenül mellette, mert szeretnék nagyon sokat összegyűjteni belőle és elraktározni szűkös napokra.
Gyűjteményemben formára, fazonra, különböző morzsákat raktározok, hiszen az érzések egészen mások.

Például, ha elkészül egy, egy kézimunkám.
Kedves barátoktól kézzel fogható ajándékot, vagy jó szót kapok.
Gyönyörű nyíló virág látványa.
Egészen másfajta boldogság érzés volt a gyermekeim fejlődése, sikere.
Az unokám születése, mosolya, első szava.
Az én boldogságom sok apróságból áll össze remélem egyben is marad.

11 megjegyzés:

Unknown írta...

Miféle 0 megjegyzés? Erre? Mert,hű,de klassz,mert hű az öröm és azon túl a felemelő érzés.

Unknown írta...

Hetek óta rossz a hangulatod,írod.Miért?

Farci írta...

Fel a fejjel Jutka!
Küldök Neked sok-sok :)))))))-t!
A gombok gyönyörűek!

Macus írta...

Annyira sok szépséget kaptál...
Én is azt mondom, hogy fel a fejjel! Hétvégén CSK!

Jutka írta...

Köszönöm lányok a biztatást!
Vidám bejegyzést akartam, de így sikerült, tükrözi a lelkiállapotomat.

Vera írta...

Szép ajándékokat kaptál... Pont jókor jött ... Tudom már jobban vagy, de ittt is jobbulást kívánok és szép hetet!!!!!

gromine írta...

Szép ajándékokat kaptál.
Jobbulást és kellemes szép hetet kívánok

Babi néni írta...

Én is jobbulást kívánok és köszönöm, hogy megírtad. :o)

Judit írta...

Kedves ajándékok, és akkor tényleg éppen jókor! :)

Medora írta...

Gyönyörű gombokat kaptál. El sem tudom hinni, hogy szomorú voltál, olyan kedvesen mosolyogtál rám a Sp..ban, igazán felvidított azon a borús, esős napon.

Jucus írta...

Kívánom, hogy minél több boldogság-morzsát tudj összeszedni! Én is rajta vagyok!:o)Gyönyörűek a gombocskák, nekem a macska-mancs a kedvencem!
A legjobbakat kívánom, hogy megint jó legyen a kedved!