2012. május 6., vasárnap

Horgolt harisnya

természetesen nem nekem:)
2011tavaszán megjelent Amelieben találtam a mintára, már akkor kinéztük Alexandra lányommal..... egyszer már elkezdtem horgolni, mostanra pedig elkészült. A dobozomban található fonalból neve nincs, tapintásra pamutosnak találtam.  Minta érthető és jól kivitelezhető keveset válltoztattam rajta mert az én lánykámnak vékony a lába  és így van tartása.







Mindkettőnk megelégedésére elkészültek a harisnyák viselve még nem voltak ezért nem tudom hogyan tűrik a kiképzést, de beszámolok róla.

21 megjegyzés:

Judit írta...

Ez de gyönyörűűű! A hordhatóságról mindenképpen számolj be.
Nagyon jól áll a csinos modellnek! :)

Névtelen írta...

Roppantul csinos kis darab :)))

Farci írta...

Nagyon jó lett! :)
Ügyes vagy!

Újságíró Világvégén írta...

bizony nagyon jó lett, mondjuk, lehet várhattok vele őszig, nagyon meleg van mostanában... vagy csak nálunk?! tuti nekem is kéne, ha ilyen csinos combom lenne...de attól tartok, az már a múlté..

Vera írta...

Micsoda szépséget követtél el megint... Már- már szexisnek is mondható...Ügyes vagy.... Gratulálok!

Csilla írta...

Micsoda romantikus darab! ebben biztosan észreveszi a másik nem!

nöné írta...

Hűha!!!!! Nagyon szép lett!

Jutka írta...

Köszönöm a lánykám nevében is :)
Judit: mindenféleként beszámolok róla.
Romantikus szexis, csini darabot akartunk kihozni minden áron.
Újságíró: ez van mire elkészült ránk melegedett, talán lesz még alkalomhoz vagy is harisnyához illő időjárás:)
Nem ismerlek személyesen, de a te korodban hidd el minden nő csinos. Mostanában látom én is ezt be, mikor már tényleg tudom mi a különbség a fiatal és az érettebb női duciság között.

Babi néni írta...

Nagyon szép lett! :o)

Ilona írta...

Igazi szexis alkotás (haccáré haccacáré), le a kalappal...

Medora írta...

Már az újságban is nagyon tetszett, de hogy valaki ezt így meg tudja csinálni! Fantasztikus!

Jutka írta...

Dóri: nem régen mondta az egyik kedves ismerősöm egy szabásmintára, hogy "ki kell annak jönnie" ez vonatkozik a horgolás, kötésmintákra is. Addig kell próbálkozni még összejön:)

Unknown írta...

Jaj,de gyönyörű lett!

Katyi írta...

Nagyon csini! Azzal a szatén szalaggal meg kimondottan szexi!

Dodie írta...

Júj! Ez annyira a legjobb barátnőm, hogy muszáj neki megcsinálnom!!! Meg tudnád mondani pontosan melyik számban volt? Bár sajnos félő hogy már nem tudom beszerezni :( Nincs esetleg ötleted honnan lehetne régebbi számokat megvenni?

Jutka írta...

Köszönöm!:))
Insh: Fonalshoppos Mónikánál nézd meg,h a nem jön össze majd keresünk megoldást.
http://fonalshop.hu/kellekek-amelie-magazin-c-5_169.html
a 4. szám az

Dóra írta...

Nagyon szexi! Ha én ilyet kaptam volna anyukámtól, körbecsókolom!!!

Jutka írta...

Dóra: valószínű te más szépségeket kaptál anyukádtól. (puszi az volt)

Sokszor úgy érzem a saját határaim kipróbálása végett készítek el egy, egy különleges kézimunkát.

Crissi írta...

Super tolle Strümpfe!!!!
♥Crissi♥

Jutka írta...

Crissi;
Köszönöm, danke schön!

Dora írta...

Ez gyönyörűséges!