2012. augusztus 2., csütörtök

Frou - Frou kisasszony

Kihímezve, keretezve már a szobánk falát díszíti.

Saját keretezés egyéni elképzelésem alapján, csipkés romantika:)


Régen hímzett dolgaimat előkerestem és iparkodom a végső formát eltalálni, konyhaasztalunkon látszik az előkészület.

Régi kopott keret újrahasznosítva.


Virágport fúvótündérem is csak elkészült.....nagy sokára. Talán ajándék lesz belőle.


Most rohanok olimpiát nézni! 
Itt jegyzem meg, beneveztem  a facebookos kötős, horgolós csoport Fonalimpiájára horgolt cuccaim lesznek láthatók nem sokára! Addig is jó szurkolást nézzétek az olimpiát!

21 megjegyzés:

Macus írta...

Jutka!
Ez a nagy haladás a kényszerpihenőnek köszönhető?
Annyi szépség... csak bámulok.

Palkó írta...

Gyönyörű lett a csipkés-romantikus-saját keretezés! Annyira passzol a keret a képhez!
A tündérkét már több helyen megcsodáltam - itt is tündérszép... :)))

Jutka írta...

Macus, sajnos igen a férjem szerint kézimunkás nyavalyám van;)(
Palkó, köszönöm te is úgy gondolod nem csak én. Tündér szép tündérke kettő évig készült és két hét alatt hímeztem készre.

Unknown írta...

Hát ez a Frou frou egy nagyon nagyon jó kép. Elkérhetném a mintáját?
Jól teszed,hogy saját tervezésű kereteket készítesz,ügyes vagy.Szépek ezek az amúgy is szép képek keretben.
Én nem nézem az olimpiát,de a híradó minden este tájékoztat és az érdekel.Jól szereplünk.

Judit írta...

Szép lett!!!! :D
(holnap írok)

Medora írta...

Nagyon szép, gratulálok.
Hajrá magyarok!

MrsYarnart írta...

a kisasszony nagyon bájos, és a tündér is gyönyörű. na de hogy a kereteket is te készíted! fantasztikus!

Jutka írta...

Köszönöm lányok!
Mrs a kereteket nem én készítem.....csak alakítom:)

unikat írta...

Nagyon szépek lettek!

Farci írta...

Jóóók!
Hajrá Magyarország!

Kriszty írta...

Fro Frou-ba beleszerettem :), de a Nimue tündérkéd is nagyon bájos! Szépeket készítesz nagyon.

Csilla írta...

Nagyon jó ötlet ez a csipkés keret! És igazán méltó ehhez a huncut és kacér hölgyhöz.

Aranka írta...

Adnék neked egy díjat fogadd szeretettel. üdv

Aranka írta...

Adnék neked egy díjat fogadd szeretettel. üdv

Aranka írta...

Adnék neked egy díjat fogadd szeretettel. üdv

Jutka írta...

Köszönöm lányok!
Kriszti üdv köreimben:)
Aranka köszönöm és mi ez a díj?

Vera írta...

Már többször mondtam hogy ügyes vagy... nem csak azért mert ilyen szépségeket hímeztél...a keretezés egy külön posztot érdemelne..., de kész lett, és igazán nagyon mutatós lett...

Ja és Gratulálok a díjhoz!!!!!!!!!!

Dóra írta...

Mindkettőt azonnal elfogadnám!
Szépek lettek!

Névtelen írta...

Kedves Jutka!

Nagyon tetszenek a munkaid, foleg a nemezelt taska es rajta a horgolt viragok.
Ha lehetseges, tudnal adni egy rovid utmutatot vagy leirast, hogyan keszitetted a viragot?

Koszonettel,
Erzsebet

Jutka írta...

Kedves Erzsébet!
Szívesen küldenék hasonló mintát, ha tudnám a címed. Ezeket a virágokat csak úgy készítettem ami éppen az eszembe jutott természetesen próbáltam hasonlóra megcsinálni őket. Szélein a fehér díszítés az hímezve van láncöltéssel.

Névtelen írta...

Kedves Jutka!
Koszonom a kedvessegedet.A kovetkezo cimre kuldhetsz mintakat:k-erzsike@hotmail.com

Koszonom szepen!
Erzsebet