2013. szeptember 22., vasárnap

Betű...... még

Szerelem volt első látásra:) Egy igazi nagy, nagy betű. A bizonyos "K"  testvérei keresése közben bukkantam rá a Créátion Point de Croix magazinban. Mivel jó nagy képet szerettem volna ha elkészül, így 14-es aidára anhor 44-es fonal 3 szálával hímeztem.

 Magam kereteztem, egyszerű üveglap alá amit a Tescoban vettem.
 Ráigazítottam a vásznat kicsit bejelöltem, hogy jól helyezkedjen el a hímzés. 
 Kétoldalas ragasztót raktam a lap hátoldalára.

 Lehúztam a védőcsíkot majd rásimítottam az Aidát. 
 Sarkokat varrással megrögzítettem és rákapcsoztam az üveglapot.
Elkészült hímzéshez közel 4 motring fonalat hímeztem el és nagyon haladós, látványos a végeredmény:)

Közben készül a csipke tartó szekrényke:))

15 megjegyzés:

CathlenKata írta...

Nagyon tetszik!

Palkó írta...

Gyönyörű!!! Nagyon-nagyon tetszik!!!

Mmanka írta...

Gyönyörűséges lett ez a betű!

Névtelen írta...

It's beautiful, I love red and white (:

Monika írta...

Mindig is szerettem és szeretem ezeket a szép hímzett betüket! gyönyörű!!!!Lendületet adtál nekem is,bár túl sok a tervem.

Bernadett írta...

Huha,csodaszep lett.:) Koszonom a leirast.:)

Grit írta...

Your stitching is so fantastic!!
Greetings from Germany, Grit

Medora írta...

Én is imádom az ilyen kalligrafikus betűket. Gyönyörűen hímezted ki! És még keretezni is tudsz. Ügyes vagy.

Vera írta...

Ügye..... milyen gyönyörű...?,, kár hogy nem vagyok J betűs....és milyen az N betű?

gromine írta...

Gyönyörű lett !!

Jucus írta...

Hű, csodaszép lett! Gratulálok, nagyon ügyes vagy!

Jutka írta...

Köszönöm mindenkinek!

Monika írta...

Azért is hoztam el gyorsan azt a templomi hímzést,mert nem szerettem volna,ha valaki rongynak használja fel.Még fogalmam sem volt,ma sincsen,hogy mire használom fel, de megmentődött.
Én is úgy tettem volna,mint te,hogy még darabjaiban is összeszedtem volna. A tied milyen????

unikat írta...

Nagyon szép ez a minta. Csodás lett!

Bori írta...

Szia! Gyönyörű ez a betű, egyik gyermekem Johanna, így szívesen átvenném a mintát, amennyiben van rá mód.