2014. január 27., hétfő

SAL hímzések folyamatban

Ildikó közös hímzése indult időrendben előbb így azt mutatom. Elkészült a második rész is.
 Sajnos a színek nem a valódiak a fotón sokkal élénkebbek, de nem rikítóak.
Mivel haladós a népi motívumokból készült mintakendő, ezért még egy másik hasonló közös hímzésben is részt veszek. Ennek a kendőnek az ajánlott színei tetszettek meg és mégsem azokkal varrom. Egészen más terveim vannak vele, nem az egész kendőt szeretném kihímezni, hanem csak részleteket és úgy felhasználni.
 Kettő színátmenetes fonal mellett döntöttem remélem a végére kiderül, miért :)

Az elmúlt héten ennyi készült el belőlük.
Szabó Lõrinc - Esik a hó

Szárnya van, de nem madár,
repülõgép, amin jár,
szél röpíti, az a gépe,
így ül a ház tetejére.
Ház tetején sok a drót:
megnézi a rádiót,
belebúj a telefonba,
lisztet rendel a malomba.
Lisztjét szórja égre-földre,
fehér lesz a világ tõle,
lisztet prüszköl hegyre-völgyre.
Fehér már a város tõle:
fehér már az utca,
fehér már a puszta,
pepita a néger,
nincs Fekete Péter,
sehol,
de sehol
nincs más
fekete,
csak a Bodri
kutyának
az orra
hegye
és reggel az utca, a puszta, a néger,
a taxi, a Maxi, a Bodri, a Péter
és ráadásul a rádió
mind azt kiabálja, hogy: esik a hó!

17 megjegyzés:

Rózsa írta...

Szépen haladtál és a színek is jók, jó munkát hozzá.
Kedves Jutka, kérlek nézz be hozzám.

Palkó írta...

Szuper! Mind a kettő! :)
Kíváncsian várom, mi lesz a tulisból...?! :)))
Legyen szép heted!

CathlenKata írta...

Haladsz :-)

Rece-fice írta...

Szépek a munkák - szép a vers is: és Nálatok aktuális:-)

Fáni írta...

Nagyon szépek, kíváncsi vagyok mi készül a tulipánosból. Ötletes, ahogy kivettél a mintából.

Medora írta...

Szép a mintád, ügyes vagy. Csak ez a sok hó...

Vera írta...

Kiváncsi vagyok mi sül ki a mintából...A közös sal hamar megy... a tulipánosból meg tényleg egy egy darabot is ki lehet ragadni...Színek is nagyon jók..
Jó öltögetést!
Micsoda zsűzsgés van ott!

Vera írta...

Nyüzsgés van ott!

Jutka írta...

Köszönöm a hozzászólásokat!
Még titok mi lesz belőle, de remélem sikerül :)

Unknown írta...

A verset kívülről tudom, mert mikor kicsik voltak a gyerekeim rengeteg mesekazettát hallhattunk és ezt is sokszor Esztergályos Cecília előadásában.... Oh, kellemes emlékeket idéz...
Mostanában többet hímzel. Szépek.

Jutka írta...

Beáta , ugye milyen kedves hangulatos vers, ahogy megláttam a hóesést egyből ez jutott eszembe még söpörtem a havat egyfolytában mondogattam.
Tudod a hobbijaim ezek mind mikor melyik kerül a kezembe.... mostanában sok dolgot nem is mutattam.

gromine írta...

Szépen haladtál a népivel, kíváncsi vagyok mi lesz a tulipánosból .

Ancsi írta...

Kukkancs be hozzám, és ha van kedved, gyere játszani! :)

Bernadett írta...

Szepen haladsz a salokkal.A tulipanosba en is belekezdtem.:)

baratella írta...

Én is kiválasztottalak egy játékra , a hosszú téli estéken van rá időnk….., kérlek néz be hozzám

http://baratell.blogspot.hu/
Szép és sikeres évet kívánok!

Névtelen írta...

Szépen haladsz a SAL-lal,hajrá!
A másik a tulipános ha jól látom,izgalmas hogy részleteket ragadsz ki belőle,kíváncsi vagyok a végeredményre.Én csak 1 részletet hímzek majd meg belőle,pedig az elején belelkesültem,aztán meg nagyon nem.Az ajánlott színek sem tetszenek,másokkal készítek én is belőle valami mást.....

JRosa_SZG írta...

Kifejezetten szép ezzel a színátmenetes fonallal.