2009. július 7., kedd

LHN

Sajnos kicsikét belefáradtam a banyácskám hajának a varrásába, így pihentetem őt és magamat is. Egy kevésbé sok színváltású hímzésbe kezdtem Kriszti és Timici hatására elkezdtük a tegnapi napon a Necessites samplert.




A haladásom ennyi, olyan hirtelen jött az ötlet és eléggé beindultunk (legalább is én) a közös hímzés gondolatára, hogy túl sok időt nem hagytunk magunknak az előkészületek megszervezésére, így aztán az itthon fellelhető anyagok és fonalakra kellett összpontosítanom és belőlük kiválasztani a megfelelőt ez lett. A hímzővászon az amire a szemüveg tartóm készült szerintem, 25-ös lenvászonnak vettem, a fonalak pedig Anchor mert ebből a fajtából van nekem itthon, az kettő meg ami hiányzik hozzá nálunk is beszerezhető. Most már csak az a kérdés jól váltottam át? Nem írom le milyen színekkel varrom mivel ez már ilyen lesz, nem változtatok rajta. Még valami, egy szálon bököm az alap anyag mennyisége miatt, nem futotta volna a két szálat, különben is nagyon bele találok szeretni ebbe a féle,fajta, böködésbe mi lesz,akkor a kis banyekkal?

11 megjegyzés:

Kriszti írta...

Már nagyon vártam a te képedet is.
Nagyon jó lesz ezen az anyagon. Látom, te is tartasz egy kis vésztartalékot otthon anyagból, fonalból. :)
A kisbanyek szerintem érdeklődve nézi, ha jól látom a szemén, neki is tetszik. :D

Dora írta...

Akárcsak én irtam volna ezt az első pár sort :-D Ha egyszer elkap a lendület akkor nyomban, ami otthon van, már kezdem is :-D

Hidd el megjön a kedved majd újra a kisbanyekhoz! Nekem is ezért kellenek kisebb munkák a nagyok között, hogy legyen egy kis sikerélmény. Mert a banyekod is halad, sőt nem is kicsit! De azért van még belőle hátra, és ezt tudja az ember lánya.

Jutka írta...

Kriszti, ki ne tartana itthon egy kis darabka(ák)vásznat , aidát bármi egyebet, csak legyen mire bökni, ha meg fogyóban van, menthetetlenül be kell szerezni. A fonál meg én azt veszem észre, bár van több dobozban is feltekerve, meg tekeretlenül is (szégyellem, de ez a valóság), de mindig az éppen aktuálishoz hiányzik egy pár darab, de csak megoldjuk!:D

Mariann, bocsánatot kell kérnem,és teljes mértékben megértelek, most már. A blogolásom elején nem tudtam azzal a pici eszemmel felfogni, miért is hímzel egyszerre ennyi félét, már tudom. Hiába is, na, későn érő típus vagyok, egyszer majd csak felnövök én is!-:))))))))

Dora írta...

Na jó, azért én kicsit őrült módon sok dologba kezdek, de azért be is fejezem őket időről-időre :) De a lényeg ez, hogy néha kell egy kis gyors sikerélmény is, pedig összességében a nagyokat jobban élvezem himzésügyileg :)
Azért igy is van még egy halom bekeretezésre váró képem...

Jutka írta...

A nagy képekkel egyet értek, más teljesen, nem lehet összehasonlítani a kis képekkel már az előkészületek is hosszadalmasabbak, mint egy kisebb hímzésnél, de szükség van rá.
Mind annyian eljutunk lassan oda hogy sok varrományunk van darabban.
A keretezés, számomra nem fontos, csak az elkészülésig izgatnak a képek.

Dora írta...

A keretezés az engem is máshogy izgat. Azért azt is szeretem, mert akkor végre utána kirakhatom a falra, és gyönyörködhetek állandóan a képekben. Én nagyon szeretem utólag is nézegetni a munkáimat. Amig meg nincsenek bekeretezve, addig meg ugye dobozban tartom őket, és akkor el is felejtem, hogy vannak, és mi munka volt velük.
Meg azért jó érzés a keretek között is válogatni, legalábbis én szeretem :)

Jutka írta...

Majd ehhez is felnövök.:O)

Timici írta...

de jó, hogy Te is elkezdted:o)))
és milyen kis helyes lesz:o)
én is böktem 25ösbe 1*1 szálon, van annak is hangulata, csak a szemem nem bírja hosszú távon:(
fonal:én azt hittem, hogy minden szinem megvan a DMCből és lásd, most hiányzik pont 1db ami kéne, Murphy köztünk él:D

Kriszti írta...

Lassan én is eljutok arra a színtre, hogy egy képhez több fonal megvan, mint ami hiányzik. :)

Anyagból én is többet szoktam venni egy kicsivel, majdcsak elfogy alapon. :))

Jutka írta...

Timi én csak kényszerből varrom egy szállal, nagyon nem szeretem, de muszáj volt elkezdenem veletek:O)

Kriszti az anyagok igen csak hamar fogynak, nehezen győzöm pótolni, viszont igyekszem:O)

Kriszti írta...

Nálam is fogyóeszköz, főleg mikor rossz vagyok, és mindenbe belekapok. :)