2010. szeptember 4., szombat

A levendula jegyében

készült a második PIf ajándékom. Ez a tűpárna igen picire sikeredett, 28as vászonra  egy szálon egy szállal varrtam, de a levendula színei már igen hasonlóak. A saját meglátásom alapján válogattam össze.
Most, hogy kinagyítottam láttam van benne pár öltés ami kissé mellé lett bökve :(

Posted by Picasa
Készítettem még egy illatos zsákocskát ez levendulával van megtöltve, hasonlót használok én is a csuklóm alá mikor a számítógép előtt ülök és nézem a blogokat.
Még egy ollóőrt is hímeztem és varrtam, ezt már nem a levendula mániám kíséri csak jó érzés volt elkészíteni.
Az idei évben a levendula bokrom soha nem látott mennyiségű virágot hozott ezért van még levendulám egy pár párnácskára és még tervem is bőven, de időm nem biztos, hogy lesz:)
Remélem a megajándékozottamnak elnyerte a tetszését a saját magam által készített második ajándék, már csak a harmadik várat magára egy keveset:)











11 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon megnyerte a tetszésemet! Köszönöm itt is!
Évi

Judit írta...

Szép kis ajándékok!
Jópofa az a tököcske. :)

Kriszti írta...

Nagyon gyorsan elkészültél ezekkel a szépségekkel.

Remélem jövőre kihajt anyukám levendulabokra, és akkor kipróbálom én is a levendulapárnát.

Amanda írta...

Nagyon szépeket készítettél. Úgy látom tetszik a megajándékozottnak!
Én nem bánom a levendula-mániád, olyan szépeket készítesz belőle!

gromine írta...

Milyen gyorsan elkészültél az ajándékokkal.

Jó ötlet a levendulapárnácska, mert nekem is sok virágom lett idén:))

Irenka írta...

Szépeket hímeztél, tetszenek ezek az "apróságok".

Attilalívia írta...

Nagyon szépeket készítettél :o) én is örülnék az ilyen szépséges ajándékoknak ;-)

Üdv Lívi

Boboce írta...

nagyon szépek lettek!

és az, hogy mellé van bökve, ne zavarjon! épp attól eredeti a munka!

nekem is nagyon bejönnek ezek a levendulás minták!

Jutka írta...

Lányok igazán köszönöm a dicséreteket és aki most kimaradt az talán legközelebb kap ajándékot!:)))

Ami írta...

Milyen szép! Nagyon tetszik

Kriszty írta...

csodaszép, és levendulás...imádom!