2010. szeptember 26., vasárnap

Rose SAL

Újabb SAL indult a héten MM indította és jelentkeztem rá.Az első minta egységet  már elkészítettem és mindjárt kettőt.


Azért vagyok telhetetlen mivel olyan kedves,bájos minta  és nem utolsósorban haladós is.  Nem sokára itt a karácsony és az én sógornőm nagyon szeret ilyen apróságokat kapni az egyik az övé lesz. Meglepetés ért vele hiszen nem igazán készítettem még különböző öltés típusokat kicsit féltem tőle, de nem kell. Nagyon várom a következő mintát is :)

9 megjegyzés:

Amanda írta...

Nagyon szépek lesznek! Azt hiszem az új öltésekkel sokan így vannak, de aztán az első mozdulatok... és nem is olyan nehéz.

gromine írta...

Nagyon szépek lesznek majd, én is jelentkeztem, csak még nem volt időm hozzáfogni:))

Vera írta...

Nagyon ügyi vagy... kiváncsian várom a többit.... Tudom megkéne probálnom, de a fogadalom köt...Elöször a többit..

Zafon írta...

Szép lesz, teszik, én nem vagyok még olyan ügyes, hogy egy ilyenbe belekezdjek, várom a kész munkát, hogy megmutasd.

Jutka írta...

Nagyon várom a folytatást és valóban nem nehéz.
Mutatni fogom folyamatosan:)

Dorottya írta...

Nagyon jól néznek ki!
...majdnem kedvet kaptam hímezni...

Jutka írta...

Dorottya!
A kötéssel kapcsolatban vannak hasonló érzéseim:)

Dóra írta...

Már annyi helyen láttam és olyan csodás lesz!
És rögtön két példányban hímzed;)

Jutka írta...

Igen:)