2011. szeptember 18., vasárnap

Könyvborító

Tiszavidéki keresztszemes hímzésminták gyűjteményéből. Egyszer már hímeztem akkor tojásnak készült ez a második az énekeskönyvemre gondoltam borítónak, de még sem arra került talán azért mert ezt a formát képzeltem már régen el. Valahol láttam, de már nem tudom a helyet és nem is ugyan ilyen lehetett, a kivitelezés hagy némi kívánnivalót, de az én művem nekem tetszik.



Tegnap még így nézett ki hosszas varrás után, viszont úgy éreztem hiányzik róla valami. Eredetileg fekete sodrott zsinórt gondoltam a két anyag átfedéséhez, de a mi kis városunkban nem kaptam egy méternyit sem, ekkor jött az ötlet a fekete csipkére ez elnyerte a tetszésemet mivel elég vékony és nem vastag ehhez az egy szálon egy szállal hímzett mintához nekem nagyon tetszik a teával festett anyagon. Mikor kivittem fotózni akkor jöttem rá nem is feketével van a minta hímezve (nyár elején volt kevés időm) hanem 152-es anchrral   ez viszont nagyon sötétkék, de nem durva a kék, fekete különbsége. Ebben a készültségi fokozatban még úgy éreztem valami hiányzik róla. Az  éjjel ki gondoltam mit tegyek rá először farkasfogat terveztem, de nem tudtam szépen rá varrni (küzdöttem vele rendesen) majd hirtelen ötlettől vezérelve kigondolta, ha már olyan nagy kedvencem a zsinórhorgolás, akkor legyen, de ebből a fonalvastagságból túl durvának találtam így maradt az egyszerű láncszem sor.




11 megjegyzés:

CathlenKata írta...

Szép lett nagyon, és mutatós.

Farci írta...

Jól mutat! :)

Medora írta...

Nagyon szép! A másik borítódat is mutasd majd, ha kész leszel. A fügékért is irigyellek, a mieink annyira zöldek még. Pedig földrajzilag ugye semmi nem indokolja...

Vike írta...

Nagyon szép lett!

Nagymamis írta...

Jutka szép ez a minta! Mutatós könyvborítót készítettél belőle!

gromine írta...

Mutatós, nagyon szép lett a borítód !!

Jutka írta...

Köszönöm lányok!

Medora: földrajzilag semmi talán az enyém füge bokor idősebb:)))? érettebb....

Vera írta...

Láttam anno én is ezt a mintát... annyira nem tetszett... és így megvarrva, kihímezve nagyon csini darab lett.. le a kalappal előtted, a kezeid közt szép lesz minden.../ügye milyen szépen írtam?/
A könyvborító ötletes lett a horgolással Egy szóval ügyes és kreatív vagy...

Vargáné Mária írta...

Nagyon tetszik a könyvborítód!
Elegáns, szép munka, jól kitaláltad a fekete csipkét hozzá!

Zsuzska írta...

Nagyon szép lett, a csipke csudajó választás!
És annyira jó hallani, hogy nem csak én "agyalok" annyit, milyen legyen a végső forma :))

Delfike írta...

Igazán összeillő párosítást használtál! Szép lett! :)