2011. október 5., szerda

Mamamamusz

mamakalap elkészült. Szandinak nagyon nem tetszett így kénytelen voltam magamon fotózni, sőt Levente labdáját is bevetettem:)




Áruljátok már el valóban olyan randa? még a lábmelegítő mamusz talán hajlandó lett volna magára venni.... viszont a kalapra olyan fintort vágott ami számomra mindent elárult. Ő ugyan fel nem rakja a fejére így a labda lett a próbababa. Szerintem a téli fekete kabátomhoz  megfelel, hiszen télen és az én koromban már nem  járunk nagyon világos színekben, bár az ízlés és egyéni adottság is meghatározó. Ez utóbbi állandóan változik, formálódik, átalakul nálam biztosan.

13 megjegyzés:

Dóra írta...

A mamusz nekem is tetszik nagyon, a kalap annyira nem jön be. Talán a színei miatt... Egyszer vérig sértettem valakit azzal a megjegyzéssel egy ruhával kapcsolatban, hogy öreges. De első blikkre ez jutott róla eszembe. Remélem nem haragszol meg miatta.

Persze más meg gondolom máshogy látja. Majd jönnek a többiek és szavaznak!:-DD

gromine írta...

A mamusz szerintem nagyon jó lett, a kalapra nem tudok mit mondani, mert nem vagyok egy kalapos, nincs és nem is volt még:)

Vera írta...

A mamuszod nagyon jó... A kalap? hát... a formájával valószínű semmi gond .. de a színei..bocs....

CathlenKata írta...

Mindkettő nagyon jó lett, de szerintem a színválasztás nem az igazi. Kortól függetlenül.

Nagymamis írta...

Jutka a mamuszka nagyon édes! Imádom az ilyen kis könnyű, meleg mamuszkákat! Nekem a nagymamám kötögetett mindig hasonlókat.
A kalapot megnéztem kinagyítva is.....szerintem a formája nagyon jó....a színe sem olyan "öreges", szerintem egy bordó, vagy krémszínű sállal, és kiegészítőkkel......már teljesen mást mutatna....próbáld ki!

Boboce írta...

Szia!

Első leszek talán? Nekem a kalap is és a mamusz is nagyon bejön, a színe is és a formája is. Mondjuk én leginkább egy 12 éves tinilányon tudnám elképzelni (aki garantáltan nem venné fel, ismerve a mai tinilányokat .. :))) ) szerintem ügyes vagy! Tetszik!

Jutka írta...

Annyira örülök az őszinte véleményeteknek, végre egy blogon lehet olvasni olyan megjegyzést ami kedvesen, kritizál és örülök az őszinte véleményeteknek egyáltalán, hogy le írtátok kedvesen és kertelés nélkül:))

Dóra igaz öreges, de lassan túl leszek a két ötösön.......bár nem mindig érzem magam annyinak:)
Gromine, én sem hordok kalapot, még sapkát sem igen viszont kitudja talán az idei télen szükség lesz rá:)

Vera:végül is a forma valóban jó mivel, ha körben fel van hajtva igen csak sapka formája van:)

Kata, a színválasztás érdekes dolog mert én úgy érzem nekem nem hátrányosak ezek a színek, csak azért nem a saját fejemen fényképeztem mert a frizurám hagy némi kívánnivalót maga után és a kezem is rövid mert csak a fekete karikás szemeimet sikeredett élesre fotózni a többi tiszta homály volt:)

Nagymamis,köszi az ötletet a színek finomítására sajnos nekem a világos színek és a tiszta fekete sem előnyös:)

Böbi,látod látod az ízlések....egyéniségnek kellene lenni annak a tinilánynak aki viselni is tudná:)

Valószínű Szandinak lesz mamusza az mindenkinek tetszik, ja és futotta egy virágra is csak elfelejtettem fotózni. Bepótolom mert a mamuszon a virág nagyon egyszerű és leírom az elkészítését.

Medora írta...

Néha érdemes kipróbálni elsőre "meredek" dolgokat is. Szerintem is az összeállítás mutatja majd meg, hogy fogod hordani, vagy nem. Nekem teszik.

Aranka írta...

Nekem nagyon tetszenek a színei teljesen mindegy, hogy mamusz vagy kalap én hordanám mindkettőt.

Vera írta...

Színek?
Azt hiszem erről lehet beszélni.. nincs fiatal és öreg szin.. ki mit szeret...fiatalok körébe divat szín a fekete... én hacsak nem nadrág és muszáj, nem szeretem..., Más nem szereti a sárgát... én élek halok érte... midegy hogy mi az.
Tehát.... ha tetszik bátran és büszkén ... mert Te készítetted..

Jutka írta...

Medóra, meredek dolgokat én is szeretek kipróbálni a hétköznapokban vagy bejön, vagy nem:)

Aranka,te egy bátor nő vagy:)

Vera,színekről, ízlésről oldalakat lehetne írni erre mondják, kinek a.....:)

Tűzpadka írta...

Szerintem nincsen ezzel semmi baj! nagyon jó kis együttes a kiegészítő díszek egyedivé teszik és feldobják.
Szép munka!

Jutka írta...

Tűzpadka: köszönöm először , hogy benéztél hozzám másodszor, hogy férfiszemmel hozzászóltál a témához:)
Tudom a mindennapi öltözködésben hasonlók kellenek a téli hidegben azért nem almazöld és tutti-frutti színekben bicajozom, mert az tetszetősebb.