2012. szeptember 28., péntek

Körmellényt horgoltam

saját részre, de a férjem szerint rám kicsi Alexandrára meg nagy. Nem tudom eldönteni mi legyen belefogyjak..... újra horgoljam? Régi  Lidl-ben vásárolt fonal Már Leventének is készült egy részéből kardi, viszont most az utolsó centiig elfogyott.


Az idézet meg nagyon megtetszett.
"Miért kiabálunk, amikor dühösek vagyunk?
Egy hindu szent, aki elment a Gangesz folyóhoz megfürödni, egy családot látott a folyóparton, akik mérgesen kiabáltak egymásra. Odafordult a tanítványaihoz, mosolygott és megkérdezte.'' Miért kiabálnak az emberek, amikor idegesek egymásra? A tanítványok gondolkodtak egy ideig, majd az egyikük ezt mondta:'' Azért mert ilyenkor elveszítjük a nyugalmunkat.''
De miért kiabálunk, amikor a másik személy ott áll mellettünk? Mondhatnánk neki sokkal halkabban is kérdezte a szent. A tanítványok tanakodtak még de, nem találták a megfelelő választ.
Végül a szent elmagyarázta:'' Mikor két ember mérges egymásra a lelkük eltávolodik egymástól. Hogy leküzdjék ezt a távolságot kiabálniuk, kell, hogy meg hallják egymást. Minél mérgesebbek  annál hangosabban  kiabálnak, hogy leküzdjék a nagy távolságot. Mi történik a szerelmeseknél? Ők nem kiabálnak egymásra, hanem halkan beszélnek, mert a lelkük nagyon közel van egymáshoz. Köztük lévő távolság  nincs is , vagy nagyon kicsi.'' A szent folytatta:'' Amikor még jobban szeretik egymást, mi történik ?
Nem beszélnek, csak suttognak, és így még közelebb kerülnek egymáshoz. Végül már suttogniuk sem kell, csak egymás tekintetéből  megértik egymást. Ez mutatja meg milyen közel áll két ember egymáshoz, amikor szeretik egymást.''
Ránézett a tanítványaira  és azt mondta:''
Ezért mikor vitáztok, ne hagyjátok, hogy lelketek eltávolodjon. Ne mondjatok olyan dolgokat, amik eltávolítanak egymástól, különben egyszer eljön a nap, mikor akkora lesz a távolság köztetek, hogy lelketek többé nem talál vissza egymáshoz.''
                (
Forrás:Divine Evolution.
                                 Tóth Kornélia
                                              fordítása)

12 megjegyzés:

Palkó írta...

Nagyon tetszik ez a mellény! Már én is nézegetem egy ideje, de nem bertem belevágni... szerintem fogyj bele, megéri :)))
Köszönöm a történetet is, nagyon jó!
Szép hétvégét Neked!

Vera írta...

Szerintem blokkold magadon.... Szép és kisimulna rajtad...Nagyon szép nagy munka...
Idézet is megfogja az embert....
legyen szép napotok!!

Csilla írta...

Nagyon elgondolkodtató idézetet választottál. A mellényed is nagyon szép.

Judit írta...

Szép az idézet és szép a mellény is, no meg a lánykád is!!! :)

Rece-fice írta...

Köszönöm a történetet! Megfogadandó! A szép mellény meg elegendő ok egy kis fogyira:-)Ha meg nem megy, legközelebbi mosáskor Alexandra méretéhez blokkolod.

Medora írta...

Szép mellény, szerintem Neked is jól áll. Majd csajklubban megnézem.

Jutka írta...

Fogyáshoz köszönöm lányok a biztatást:)

Rózsa írta...

Tényleg költeményt horgoltál, tetszik.
Figyelemre méltó az idézet is, ezt a magyarázatot még nem volt alkalmam hallani a kiabálásra.

Unknown írta...

Huh! Divin: borzalmas! Bocs, de annyira felizgatott, hogy nem tudtam vélemény nélkül hagyni. Teljesen természetes reakciónak tartok mindenféle mélyű szeretet közegben néha ingerült, hangos szót.

Jutka írta...

Ó Rózsa:))
Beáta, Divin..... egy más világ.

Unknown írta...

Szia ez igazán elgondolkodtató idézet,nagyon tetszett,köszönöm:-)
Nekem a mellény nagyon tetszik, a színe különösen.
Minden jót kívánok!

Mariska írta...

A mellény nagyon jó, szerinten Te is viselheted, felakasztod és ki fogja lógni magát, és különben is,könnyedén belefogysz :)!
Az idézet tetszik nekem, régebben sokszor olvastam ilyeneket.
Beírtam a blogomba a pálca elkészítését.