2012. szeptember 10., hétfő

Őszre készülök

Még meleg van, de a kardigánom kész, jöhetnek a hűvös esték, nappalok.  Fonalam. hu nyírfakéreg árnyalatából, vastagabb tűvel kötöttem mint az előírás és a fonal mennyiséget sem tudom pontosan  mert olimpia előtt kezdtem és most egy hete fejeztem be.


Egyszerű sima és lusta kötéssel készült. Gombok a  különlegesek rajta  semmi más extra nem került rá.



Férjemet külön megkértem a fejemről ne készítsen képet, természetesen ez lett az első fotó, de nem lett nagyon rossz:))) Elmúltam 55 szebb már nem leszek.

16 megjegyzés:

Éva írta...

Nagyon jó kis lezser pulcsi ilyeneket szeretek én is ! Akkor ezután már jöhet a hűvösebb idő?:-))

Jutka írta...

Jöhetne a hűvösebb is Éva, de nekem a mostani is megfelel mert nincs már az a nagyon meleg.

Palkó írta...

Nagyon klassz a pulcsi, és a szépség mindig belülről jön :)- akiből jóság és emberszeretet sugárzik, az szép. És ebben az a szép, hogy az időnk múlásával egyre szebbek lehetünk :)

Vera írta...

Szép lett ez a kardigán....Színe is meg a formája........Meg Te is...
Mindig mondom ügyes vagy...És az a fehér pulcsi? azt is Te készítetted?

Farci írta...

Jó lett a kardigán, a rólad készült kép is! :)

Jutka írta...

Palkó, Szépen leírtad! próbálok szép lenni...... néha sikerül is:))
Vera, igen én kötöttem....és még nem mutattam? Tudod a bambuszos nyeremény fonalamból készült.
Farci, köszönöm:)

Vera írta...

Nem emlékszem hogy mutattad,,... Hu de jó... tök egyszerű.... de szép... Igen az elöbb akartam irni Palkó milyen szépen fogalmazott...

Otthon Művek írta...

Én nagyon szeretem az ilyen egyszerű, lezser fazont, ezt bármikor felveheti az ember. Szép lett, ügyes vagy! Az arcképed is teljesen "rendben van", kedves a mosolyod! Látod, az embered sem tudta megállni, hogy meg ne örökítse! :)

Macus írta...

Hú, de jó lett! te meg nagyon jól nézel ki!

Rózsa írta...

Szép a pulcsi, nemsokára szükség is lesz rá, egyre hűvösebbek az éjszakák.

Judit írta...

Jól nézel ki Jutka, szerintem is. :)
Ha egyszer Makón járok, bizisten beugrom hozzád a villámtűidért! :D
(feltéve, ha kölcsön adod :))

Jucus írta...

Nagyon kedvemre való ez a kardi és nagyon jól áll rajtad! Én örülni fogok, ha 55 évesen ilyen helyesen fogok kinézni!

Jutka írta...

Mindenkinek köszönöm a hozzászólást és a kedves szavakat!
Judit majd egy bizonyos kor után a te tűid is villámként járnak a kezeidben, de addig nagyon sok dolgot kell megismerned, tapasztalnod... ki ne hagyj semmit:)

gromine írta...

Nagyon klassz lett a kardigánod.
Használd egészséggel !!

Csilla írta...

De jó kis pulcsi! Látszik, hogy nagyon kényelmes lehet, és örömmel viseled.

Humberto Dib írta...

Gostei mesmo do seu blog, estou ficando.
Abraços.
HD