2011. augusztus 3., szerda

Egyszerű horgolt

karkötőt láttam Gabi blogján a csábításai között. Fondorlatos kis minta elárulom háromszor horgoltam meg és még mindig nem az igazi annak ellenére, hogy milyen egyszerűnek látszott:) már többet nem próbálkozom vele.
Alexandra a pirost egyből magáénak mondta.





Van még egy másik elkészült horgolt karkötőm az is mutatom.


Még egy horgolás amit mostanában készítettem csipke terítő mintájából kerek párna huzat ezt is barkáék gilice fonalából készítettem, végül is párnát szerettem volna már eleve horgolni ebből a s összeállításból igaz nem ezzel a mintával, de a kiszemelthez ez a fonal vastagnak bizonyult.


Még van egy horgolás félkész állapotban majd mutatom, ahogy a végére értem.

15 megjegyzés:

Újságíró Világvégén írta...

nagyon jók ezek a karkötők - nekem a sötétbarna tetszik a legjobban :)

Jutka írta...

Szívesen készítek neked is egyet cserébe egy szappankáért:)

Kathy írta...

Imadom a parnacskat! Irto cuki. :))

Judit Eszter írta...

Láttam én is Gabi blogján, de megpróbálni még nem mertem.
Jók lettek nagyon, kedvet kaptam rá!

Farci írta...

Szép karkötők, szép párna! :)

Újságíró Világvégén írta...

oksa, ha lehetne esetleg feketéből, annak még jobban örülnék:) majd írok mailt a szappan miatt

Vera írta...

Szépek ezek a karkötők, megnéztem Gabinál is.. Egyébként szerintem szép lenne függönyelkötőnek is. A párnád is jó lett.. Ezért hallgatsz, mert alkotsz.../ jó ez a cserebere/

unikat írta...

Csodásak ezek a karkötők!

Nagymamis írta...

Szépek a karkötők, látszik, hogy sok energiát fektettél bele!
A horgolt párnád is nagyon szép! Szeretem a horgolt párnákat. Nekem is van a hálószobában kettő.

Újságíró Világvégén írta...

valamiért nem enged az oldal e-mailt írni. megtennéd, hogy megírod az e-mail címed? hovakerultem@gmail.com

Jutka írta...

Húú.... lányok nem is gondoltam, hogy másnak is tetszik, válogattam volna sokkal színesebb fonalakat hozzá, mert ugye a színek is sokat dobnak egy-egy elkészült munkán:) ezek voltak kéznél.
Köszönöm mindenkinek a hozzászólást és a dicséretet.

Kriszti írta...

Már Gabinál is kiszúrtam ezt a szépséget, de elgondolkodtam, hogy csatolódhat?
A Te szépségeid látva azt hiszem én is akarok egyet ...

Ezer éve, én is párnával kezdtem a horgolást, persze az sima pálcás volt, nem is szép mintás.

Judit írta...

váááá, az a párnahuzat!!!! :)

Aranka írta...

Nagyon szépek lettek.

Medora írta...

Nekem is nagyon tetszenek és külön köszönöm azt a kedves mosolyt reggel, a legjobbkor jött.